Fastpay

FastPay este o platformă de plăți online care permite utilizatorilor să tranzacționeze, să plătească și să primească bani. Este una dintre cele mai rapide și mai convenabile metode de plată lansată de compania de comunicații Next-Generation din Kurdistan în 2017. Această metodă de plată se extinde în regiuni precum Orientul Mijlociu și națiunile arabe. Este cel mai important portofel mobil folosit pentru a face depuneri la site-urile de jocuri de noroc din Irak.

FastPay este folosit pentru cumpărături din magazinele fizice și online și pentru transferuri de bani, precum și pentru achiziționarea de bilete de loto. Datorită diverselor sale beneficii, acest portofel mobil a obținut o recunoaștere pe scară largă în rândul jucătorilor de loto irakieni. Singurul dezavantaj este că FastPay este limitat la pariori irakieni în acest moment. Motivul principal este că procesul de înregistrare necesită ca utilizatorul să aibă un număr de telefon mobil irakian.

Cum să faceți o depunere cu Fastpay
Cum să faceți o depunere cu Fastpay

Cum să faceți o depunere cu Fastpay

Ca atare, folosirea acestuia în afara Irakului este o provocare. Dar compania lucrează pentru a găsi o soluție pentru a face o intrare semnificativă pe piața globală a jocurilor de noroc. Paritorii încarcă de obicei numerar în portofelele lor FastPay prin ATM-uri DenizBank, carduri de credit sau transferuri bancare. DenizBank este furnizorul principal de plăți la bancomate FastPay, deși clienții nonbanci pot utiliza serviciul și prin aplicația mobilă.

În prezent, există foarte puține site-uri care acceptă depuneri FastPay, dar în viitor, este probabil să apară mai multe platforme de loto online cu FastPay pe măsură ce industria jocurilor de noroc online se dezvoltă. Paritorii trebuie mai întâi să verifice dacă site-ul lor favorit de loterie acceptă FastPay înainte de a efectua o plată.

Pentru a confirma acest lucru, jucătorii ar trebui să vorbească cu un agent de serviciu pentru clienți. Înainte de a depune la a site de loterie online care acceptă FastPay, utilizatorii trebuie să descarce aplicația FastPay și să se înregistreze pentru un cont gratuit. Apoi ar trebui să se asigure că există suficiente fonduri în cont pentru a acoperi depozitul.

FastPay este o plată extrem de flexibilă, iar utilizatorii săi pot atesta acest lucru. Poate fi conectat la un cont bancar, mai ales pentru cei care sunt membri ai DenizBank. Această opțiune de plată este o filială a unei bănci turcești DenizBank din Istanbul. Un cont bancar este conectat la FastPay prin card de credit sau prin secțiunea „trimitere bani” a unui transfer bancar.

Cum să faceți o depunere cu Fastpay
Procesul de depozit

Procesul de depozit

Procedura de efectuare a unei depuneri folosind această metodă nu este diferită de alte portofel electronice metode de depozit pe piață.

  1. Jucătorul se conectează la un site de loterie FastPay cu un nume de utilizator și o parolă
  2. Aceștia merg la secțiunea bancară sau casierie și aleg FastPay ca opțiune de depunere
  3. Urmează introducerea detaliilor contului FastPay (număr de mobil și o parolă)
  4. Parioatorul specifică apoi suma depozitului
  5. Ei trebuie să urmeze instrucțiunile site-ului și să confirme depunerea

Un alt aspect favorabil al FastPay este că permite non-membrilor băncii să efectueze depozite prin intermediul aplicației mobile. Aplicația este disponibilă atât pentru utilizatorii Android, cât și pentru iOS. În plus, această metodă nu are limite de depozit.

Paritorii pot depune până la limita maximă pe care o permit site-urile lor de loterie online. Site-urile de loterie au adesea limite flexibile de depunere, variind de la, de exemplu, 10 USD pentru jucătorii ocazionali și până la 5.000 USD pentru jucătorii mari. Clienții au norocul să stabilească limitele zilnice de depunere prin conturile lor FastPay, practicând astfel jocul de noroc responsabil.

Procesul de depozit
Cum se face o retragere cu FastPay

Cum se face o retragere cu FastPay

Pentru a asigura o retragere fără probleme a câștigurilor, un site de loterie online cu FastPay va impune diferite condiții. Majoritatea site-urilor de loterie au un prag de retragere minim și maxim.

Există, de asemenea, un plafon pentru numărul de recompense pe care cineva le poate primi într-o zi sau o săptămână. Un bun exemplu este un site de loterie care permite plăți de patru ori pe săptămână de cel puțin 50 USD și până la 10.000 USD. Pentru a solicita o plată, contul jucătorului trebuie să fi câștigat cel puțin 50 USD.

Telefoanele mobile sunt utile atunci când faceți retrageri pe Android și iOS. Ceva demn de remarcat este faptul că jucătorii își pot încasa câștigurile doar cu opțiunea de plată pe care au folosit-o la efectuarea depunerii. De exemplu, dacă un client folosește o altă metodă de depunere, el/ea nu va avea voie să folosească FastPay pentru retragere.

Cum se face o retragere cu FastPay
Procesul de retragere

Procesul de retragere

Perioada de procesare a retragerii variază de la un site de loterie online la altul. Este important de reținut că fiecare site de loterie are o procedură unică pentru gestionarea retragerilor. Cu toate acestea, pașii fundamentali sunt identici pentru aproape toate site-urile de loterie online. Procesul de bază este următorul.

  1. După ce se conectează la site-ul loteriei unde este înregistrat unul, utilizatorul se îndreaptă către pagina casieriei
  2. Utilizatorul procedează la selectarea unei metode de plată și, în acest caz, FastPay, pentru a solicita o retragere
  3. Clientul introduce apoi numărul de telefon mobil conectat la contul său FastPay
  4. Apoi completează suma de retras
  5. Site-ul loteriei va avea nevoie de dovada că informațiile prezentate aparțin proprietarului legitim al contului
  6. Transferul se face imediat după ce site-ul web verifică identitatea jucătorului

Cele mai bune site-uri de loterie FastPay oferă plăți gratuite la loterie. Cu toate acestea, dacă un parior dorește să retragă mai mult decât suma maximă permisă, ar putea fi nevoit să plătească o taxă suplimentară.

Procesul de retragere
Siguranță și securitate la FastPay

Siguranță și securitate la FastPay

Securitatea trebuie luată în considerare ori de câte ori sunt implicate fondurile și datele confidențiale ale clienților. Clienții trebuie să fie asigurați că fondurile lor nu vor fi compromise sau că informațiile personale nu vor fi scurse. Potrivit portofelului FastPay, acesta folosește cele mai stricte măsuri de securitate, criptări și metode de protecție a datelor.

Cu un protocol HTTPS (criptare SSL), toate platformele web și aplicațiile mobile FastPay sunt securizate. Portofelul este, de asemenea, certificat (PA-DSS), ceea ce sporește securitatea datelor utilizatorului și a informațiilor tranzacționale. Pentru a evita orice încălcare a datelor, site-ul web folosește un firewall ori de câte ori are loc o tranzacție financiară. Firewall-urile sunt rareori pătrunse de hackeri sau de orice alt utilizator rău intenționat care dorește să comită fraudă.

O parolă puternică, amprenta digitală și amprenta facială sunt toate folosite pentru a proteja un cont FastPay. Astfel de date sunt colectate de la client în timpul procesului de înregistrare. Componentele biometrice sunt unice în rândul utilizatorilor și nu pot fi falsificate de către fraudatori, în special amprenta digitală și amprenta facială.

Fraudatorii pot folosi, de asemenea, numere de telefon și e-mailuri false care se pretind a fi dealeri FastPay. Clienții ar trebui să știe că contactele FastPay sunt afișate pe site-ul lor oficial. Ori de câte ori un alt e-mail sau număr de telefon ajunge la clienți, FastPay avertizează că astfel de încercări trebuie ignorate și raportate imediat.

Siguranță și securitate la FastPay
Opțiuni de asistență pentru clienți Fastpay

Opțiuni de asistență pentru clienți Fastpay

Reprezentanții clienților sunt fața companiei, așa că comunicarea lor trebuie să fie foarte eficientă. Clienții caută mereu cea mai bună soluție la provocările pe care le întâmpină.

Din fericire, profesioniștii biroului de asistență de la FastPay folosesc limbajul vernacular al clientului pentru a simplifica termenii tehnici. Acestea oferă acces nonstop la asistența lor de încredere. Următoarele metode pot fi folosite pentru a contacta personalul de asistență:

Un furnizor de plăți trebuie să pună accent pe un serviciu excelent pentru clienți. Acestea fiind spuse, FastPay are reprezentanți politicoși de asistență pentru clienți. Datorită serviciilor impecabile pentru clienți, compania a reușit să se dezvolte prin păstrarea clienților fideli. Asistența pentru clienți implică și secțiunea Întrebări frecvente, care acoperă răspunsuri generice la întrebările frecvente.

Clienții sunt încurajați să consulte secțiunea Întrebări frecvente pentru instrucțiuni despre cum să rezolve probleme minore chiar înainte de a apela personalul de asistență. Alternativ, utilizatorii pot completa un formular de contact cu numele și adresele lor de e-mail. În acest fel, agenții de asistență pentru clienți vor rezolva cu ușurință problemele legate de plată și alte probleme tehnice.

Opțiuni de asistență pentru clienți Fastpay