Cele mai bune loterie online care acceptă Payz 2024

Payz, care se numără printre cele mai recunoscute metode de plată prin portofel electronic, pot fi folosite de jucătorii de la loterie pentru a-și finanța conturile. Este o metodă de plată flexibilă care acceptă 54 de monede și este disponibilă în peste 200 de țări din întreaga lume. Payz acceptă achizițiile de bilete de loterie în țările în care jocurile de noroc online sunt permise.

Este o marcă înregistrată a PSI-Pay Ltd și are o istorie lungă în industria plăților online din 2000. Payz a emis anterior un card numit ecoCard, care a fost înlocuit recent de Payz Mastercard. Deși cardul este încă în uz, noii utilizatori Payz nu mai au nevoie de EcoCard pentru a cumpăra bilete de loto online.

Cele mai bune loterie online care acceptă Payz 2024
Cum să faceți o depunere cu Payz la loteriile online
Cum să faceți o depunere cu Payz la loteriile online

Cum să faceți o depunere cu Payz la loteriile online

Fiind guvernată de Autoritatea de Conduită Financiară din Marea Britanie și un partener al Mastercard, și-a dezvoltat o reputație puternică pentru responsabilitate. Metoda de plată ecoVirtualcard permite utilizatorului trimiteți plăți în întreaga lume fără să vă faceți griji că sunt supravegheați de autorități.

Clienții pot avea acces la conturile lor prin intermediul aplicației Payz, care le permite să-și controleze portofelele digitale mobile. De la depozite la transferuri de bani, aplicația mobilă Payz are toate funcționalitățile versiunii desktop. Majoritatea site-urilor de loterie online acceptă plăți directe Payz, cu toate acestea, unele pot avea nevoie și de client să își conecteze cardul eco la un card de credit.

Payz este o opțiune de plată perfectă pentru creșterea soldului contului unui site-ul de loterie online unde această formă de jocuri de noroc este legală. Finanțarea contului ar trebui să fie o procedură rapidă și simplificată.

Pentru a depune bani în contul de loto prin Payz, există o serie de pași pe care îi urmează jucătorii. În primul rând, clientul trebuie să se înscrie la orice platformă de loterie Payz. Apoi, își pot accesa contul conectându-se și mergând apoi în zona „casier”. Printre metodele de depunere prezentate, utilizatorul ar trebui să selecteze Payz ca opțiune de plată preferată.

Odată ce opțiunea de plată este setată, jucătorul ar trebui să completeze acum suma de depunere dorită și detaliile Payz. Unele dintre detaliile personale necesare includ numărul de telefon, adresa și țara de reședință. La verificare, utilizatorul poate apăsa butonul „confirmare” pentru a trimite banii. Soldul contului lor de loterie este actualizat imediat după finalizarea tranzacției.

Cum funcționează Payz

Un Payz MasterCard se conectează direct la ecoAccount respectiv. În acest fel, utilizatorul va avea fonduri disponibile pentru a juca la loteria online. Chiar dacă portofelul digital ecoCard poate fi finanțat prin transfer bancar, nu este necesar să îl conectați la un cont bancar.

Limita zilnică de depozit depinde de nivelul clientului. Utilizatorii noi care tocmai au deschis un cont Payz sunt plasați la nivelul clasic și trec încet la nivelul argint. Limita maximă zilnică de depozit pentru contul Payz este de 200 EUR la nivelul clasic și 3.000 EUR la nivelul Silver.

Utilizatorul poate depune prin intermediul telefonului mobil?

Da. Este posibil să depuneți prin aplicația Payz, care are aceleași capacități ca și versiunea desktop. Aplicația este acceptată atât de versiunile Android, cât și de iOS. În plus, utilizatorul poate vizita site-ul web prin intermediul unui telefon mobil ori de câte ori trebuie să facă o depunere.

Cum să faceți o depunere cu Payz la loteriile online
Cum se face o retragere cu Payz

Cum se face o retragere cu Payz

Fanii loto se bucură să își retragă plățile la loterie după un pariu de succes. Ei pot retrage bani din contul lor folosind Payz de îndată ce îndeplinesc cerințele de retragere. Cu toate acestea, ar trebui să știe că, în funcție de furnizorul de loterie online, procesul de retragere poate diferi. Unele site-uri plătesc fonduri către ecoAccount principal, în timp ce altele către Payz MasterCard.

Pentru a face acest lucru, jucătorul se conectează mai întâi la contul său de loterie. Dintr-un meniu derulant, ei selectează Payz ca metodă de plată. În cele din urmă, trebuie să introducă suma necesară și apoi să procedeze la confirmare. Există o mică taxă asociată cu plățile Payz, deși neglijabilă și poate varia de la un site de loterie la altul.

Care este limita zilnică de retragere?

Retragerea zilnică maximă la nivelul argintului este de 750 EUR, în timp ce cea mai mare sumă pe care o puteți retrage într-o singură tranzacție este de 250 EUR. Pentru nivelul aur, platină și VIP, limita zilnică de retragere ajunge până la 1.500 EUR și o singură tranzacție poate implica până la 500 EUR. Cel mai mare număr de retrageri de la bancomate pe care un client le poate face zilnic este de 10 ori pentru toate stările de cont.

Care sunt timpii de procesare?

Procesul de retragere este de obicei rapid, unele site-uri de loterie durează mai puțin de o zi, în timp ce altele pot dura până la 3 zile.

Se poate retrage prin telefonul mobil?

Da. Este posibil să retrageți bani folosind un telefon mobil datorită confortului aplicației Payz. Clienții pot vizita, de asemenea, site-ul web Payz pentru a-și transfera fondurile în alte conturi bancare.

Cum se face o retragere cu Payz
Siguranță și securitate la Payz

Siguranță și securitate la Payz

Jucătorii de la loto din ziua de azi sunt expuși actelor rău intenționate ale escrocilor sau escrocilor care operează pe web. Factorul de securitate trebuie să intre în joc mai ales atunci când sunt implicate tranzacții de loterie online. Pentru a evita căderea în capcane, pasionații de loto trebuie să verifice dacă metoda de plată preferată este aprobată de Financial Conduct Authority din Marea Britanie.

Transferurile de bani folosind Payz sunt foarte sigure și acoperă toate lacunele de securitate pe care fraudătorii le pot compromite. Accentul companiei este pe asigurarea confidențialității și securității informațiilor sensibile ale clienților lor. Serverele lor execută fiecare tranzacție conform acordurilor cu Autoritatea de Conduită Financiară pentru a împiedica frauda și activitățile de spălare a banilor.

Payz folosește 3D Secure (3DS) în cardurile eco, permițând transparență și siguranță atunci când transferați bani la și de la comercianții online și alte conturi. O protecție suplimentară este oferită prin verificarea în doi pași pentru a se asigura că numai proprietarul autorizat poate accesa contul.

Cu verificarea în doi pași, un client primește un SMS sau un cod în numărul său de telefon și introduce parola pentru a-și verifica identitatea. O astfel de procedură este obligatorie de fiecare dată când utilizatorii își accesează conturile. Clientul fie va primi un cod unic de la Google Authenticator, fie va fi trimis direct la telefon.

Siguranță și securitate la Payz
Opțiuni de asistență pentru clienți Payz pentru loterie

Opțiuni de asistență pentru clienți Payz pentru loterie

Clienții au câteva modalități de a intra rapid în contact cu asistența Payz atunci când se confruntă cu dificultăți. Pagina de pornire Payz are un formular de contact, o funcție de chat live și o adresă de e-mail. Clienții sunt încurajați să dea ID-ul contului lor dacă doresc să fie atenționați prin e-mail sau formular de contact.

Când utilizați aceste două canale, este așteptat un răspuns în 1-2 zile. Funcția de chat live Payz este cea mai simplă și rapidă modalitate de a intra în contact cu agenții online. Un reprezentant de asistență este de obicei accesibil prin chat live în câteva minute și este accesibil 24/7.

Pagina Întrebări frecvente este disponibilă pentru asistență utilizatorilor care sunt blocați și doresc să obțină răspunsuri rapide la întrebările generale. Clienții sunt sfătuiți să folosească funcția de chat live sau e-mailul dacă întâmpină probleme de conectare la conturile lor sau îngrijorări legate de securitatea contului.

Dacă Payz MasterCard este pierdut sau furat, se recomandă să rezolvați problema prin contul virtual Payz. Acest lucru se face alegând „ecoCard” din meniul din stânga și făcând clic pe „Anulare card”. Informațiile de contact Payz sunt următoarele:

  • E-mail: Customersupport@Payz.com
  • Număr de telefon: sunați la 08718981012
  • Pentru un chat live, trebuie să vă conectați la cont
Opțiuni de asistență pentru clienți Payz pentru loterie