IGT, o companie celebră de divertisment de jocuri de noroc din Regatul unit, și Sony Pictures Television au un contract de 10 ani, din ianuarie 2025 până în decembrie 2034. Conform acordului, compania de divertisment cu sediul la Londra, înregistrată la NYSE, va avea drepturi exclusive de marcă Wheel of Fortune.
Acordul îi permite IGT să ofere marca în jocuri, loterie, iGaming și iLottery. În plus, compania are acum drepturi neexclusive de distribuire Conținutul Roata Norocului în cazinourile sociale gratuit.
Potrivit lui Renato Ascoli, CEO-ul IGT, Global Gaming, obținerea accesului exclusiv la jocuri, loterie, iGaming și iLottery la brandul Wheel of Fortune până în 2034 permite companiei să maximizeze profiturile parteneriatului său de licențiere. CEO-ul a remarcat că acordul va stimula și mai mult tradiția companiei de a crea jocuri multicanal Wheel of Fortune cu o cerere mare și premii semnificative.
Ascoli a adăugat:
„Sony Pictures Television a fost un partener IGT de încredere de mai bine de 25 de ani și, în acest timp, am livrat un portofoliu divers de jocuri Wheel of Fortune care a stabilit standardul industriei pentru inovație, este liderul clar în performanța jocurilor din industrie. grafice și a generat venituri semnificative pentru clienții noștri.”
Wheel of Fortune se numără printre produsele de jocuri de noroc cu cele mai bune performanțe ale IGT. Compania l-a folosit ca element strategic în selecția sa iGaming și l-a încorporat în mai multe jocuri de loterie.
Recent, IGT a reușit să lanseze acest produs către mai mulți operatori de top din America de Nord. De exemplu, compania a lansat primul său cazinou online Wheel of Fortune condus de marcă în Statele Unite, după ce a semnat un acord cu unul dintre principalii operatori din regiune în luna martie a acestui an.
Pe lângă prelungirea contractului cu Sony, IGT și-a extins și acordurile cu principali operatori de loterie la nivel mondial, inclusiv:
Comentând acordul, vicepreședintele executiv al Game Shows la Sony Pictures Television, Suzanne Prete, a remarcat:
„Suntem încântați să extindem parteneriatul nostru de lungă durată cu IGT. Acest acord emblematic garantează că jucătorii de cazinou și loterie din întreaga lume se pot bucura de jocuri cu tematică Roata Norocului de clasă mondială în anii următori.”
Prete a remarcat că ambele companii au aceeași viziune de a folosi în mod inovator brandul Wheel of Fortune pentru a crea mai multe oportunități și pentru a se asigura că brandul rămâne asociat cu distracția și câștigul.