Loteria Sănătăţii în Regatul Unit l-a numit pe Mark Nash director de marketing, în timp ce organizația se pregătește să lanseze o nouă identitate de marcă. După numirea sa, Nash va avea sarcina de a formula o nouă abordare de marketing și de a supraveghea lansarea noii identități de marcă. El va fi, de asemenea, responsabil de consolidarea funcțiilor pe care alte birouri le gestionau anterior.
Nash vine cu o bogată experiență în industria asigurărilor cu Aviva. Înainte de a lucra la Aviva, Nash a supravegheat departamentul de marketing și branding la Hiscox timp de șase ani și a lucrat la Samsung Electronics, News UK și Shine TV. La News UK, el a condus vacanțele de 9,50 GBP pentru The Sun.
S-a remarcat că mandatul de succes al lui Nash la Aviva a fost foarte influent în decizia Loteriei Sănătății de a-l numi. Nash este creditat pentru formarea unei echipe fără resurse substanțiale în timp ce gestionează un buget de 10 milioane de lire sterline.
După numirea sa, Nash a declarat:
„Scopul meu este de a face strategiile de afaceri și de marketing mai orientate către clienți; marketingul de succes se bazează pe înțelegerea și abordarea nevoilor clienților, în mod ideal într-un mod în care concurenții nu pot. Atât la Aviva, cât și la Hiscox, am stabilit publicul țintă, am planificat călătoriile clienților. și am construit planuri de marketing în jurul valorii unice pe care brandurile au avut-o de oferit. Aștept cu nerăbdare să fac același lucru pentru Loteria Sănătății.”
Nash și-a exprimat entuziasmul pentru șansa de a ajuta la regia operator de loterie într-un mod nou și transformă afacerea într-un brand susținut de inovații jocuri de loterie și experiențe digitale de înaltă calitate pentru clienți.
Noul director de marketing a continuat:
„Scopul meu este să lucrez cu Lebby și restul echipei pentru a crea o strategie de marketing clară, care să poată conduce afacerea mai departe și să producă creștere.”
Lebby Eyres care a fost numit CEO al Loteriei Sănătăţii în martie a acestui an, l-a prezentat pe Mark echipei Health Lottery, spunând:
„El are o experiență dovedită în elaborarea de strategii, planuri și campanii de marketing pentru companii precum Aviva și Hiscox și suntem încrezători că experiența sa ne va ajuta să transformăm brandul The Health Lottery și să le comunicăm mai bine clienților noștri valorile de bază.”
Northern & Shell, proprietarul Loteriei de Sănătate, se oferise anterior să conducă Loteria Națională a Marii Britanii și se prevedea că va licita pentru un alt permis înainte de a pierde în fața lui Allwyn. Noua tranziție este deja în desfășurare, noul operator fiind așteptat să fie lansat în februarie 2024.